Utfordring fra Maias lille verden!


Ojoj, jeg har fått en utfordring fra Maia, det blir faktisk den første utfordringen jeg får, hvis jeg ikke tar helt feil! hehe Så det var moro! =) Utfordringen var å svare på 10 spørsmål, og her er mine svar...  


1. Hva er ditt favorittord?
Kjærlighet, det betyr så mye!

2. Hvilket ord liker du ikke?
Kreft! 

3. Hva liker du?
Det er mye det! Men noe av det jeg liker er.. Jeg liker å være med nevøene mine og resten av familien, jeg liker å ha det moro med vennene mine, jeg liker å lage mat, jeg liker å shoppe (og vindushoppe når jeg ikke har råd til annet), jeg liker å trene, jeg liker å ha alenetid, jeg liker å reise og oppleve nye ting, jeg liker utfordringer og helt tilslutt, jeg liker å le og ha det bra!
4. Hva liker du ikke?
Korps, egoister, svettelukt, stress, veps, mishandling, lungemos, mobbing, uorden, og sikkert mer som jeg ikke kommer på i farta..
5. Hva er ditt favoritt banneord?
haha, faen, tror jeg kanskje jeg bruker litt for ofte, til min søsters store fortvilelse.. haha 
6. Hvilken lyd liker du?
Liker lyden av regn som treffer vinduet, liker lyden av Pelle (fuglen min), liker lyden av Kristian og Simen som ler, liker lyden som kommer når det er kram snø, liker lyden av bølgeskvulp,liker lyden av kooos og jeg liker lyden av ringeklokka - for da får jeg besøk! 
7. Hvilken lyd hater du?
Lyden av krangling, og vekkerklokka når den vekker meg alt for tidlig! :p 
8. Hvilken jobb, annet enn den du har, ville du hatt?
Jeg ville drevet mitt eget firma innen for web og kommunikasjon (noe jeg delvis driver og jobber mot allerede). Eller kanskje hatt en knall karriere innen for Forever! 
9. Hvilken jobb vil du ikke ha?
hmm, jeg tror ikke jeg hadde klart å være ambulansepersonell, jeg hadde ikke klart å møte så mye fælt som det de gjør hver dag. 
10. Hvis himmelen eksisterte, hva ville du at Gud skulle sagt når du kom?
Du har virkelig klart deg fint igjennom livet Kjersti, du kan være stolt nå!

Såe skal jeg liksom sende denne utfordringen videre, men jeg aner jo ikke hvem som leser bloggen min, og jeg er utrolig dårlig på å lese blogger for tiden, så jeg velger å utfordre alle som er innom, så kan dere jo legge igjen en kommentar til meg så jeg ser hvem dere er! =) Hadde vært utrolig koselig i hvert fall! 

2 kommentarer:

  1. Åh! Så morro at du tok utfordringen :-) Morsomme og herlige og ærlige svar du gir!

    Kommer innom og handler på lørdag, hvis du er der, så dumper jeg av en liten pose med vareprøver.

    Klem

    SvarSlett
  2. =) Åh, så moro! Jeg jobber til 15 på lørdag, hihi
    Klem

    SvarSlett