Sogndal (hjerte)

Da er jeg vel fremme i Sogndal, og det er jo helt herlig!! Hadde knall vær hele veien bortsett fra litt tåke helt i starten på turen, men det gikk greit! Hadde en liten stopp på Gol, ellers kjørte jeg i ett. Og brukte vel ca 5 timer. Så det er jo ikke så verst! =) Til og med tuneller og ferje gikk greit, uten den største angsten.  Og det kan jeg i grunn takke min kjære søster for, som ikke fortalte meg det hun hadde å fortelle da jeg kom frem.. -uten at jeg vil gå inn på det!

Vel vel, her kommer noen bilder fra turen oppover! :)

 Hemsedalfjellet

 Ferjeturen fra Fodnes til Mannheller

Og deeer borte er Sogndal! Bare noen minutter unna målet! =)

2 kommentarer:

  1. Hallo Kjersti!

    Det ser ut som du har hatt den fine turen oppover/bortover :-)
    Herlige bilder!

    Klem

    SvarSlett
  2. Turen var fin den, hehe, bare litt stusselig at jeg var alene! :p Takk! =) Klem

    SvarSlett