sleeeten

Herre min hatt, sier jeg bare... Denne helga har gått unna i en fei! På fredag jobbet jeg i kolonialen og ferskvaren,   middag hos pappa og hentet Tessa. Tessa er hunden til ei venninne av mamma som jeg passet i helgen fordi disse  damene skulle på hyttetur.


Lørdag var det først å kjøre Tessa til pappa, så dra på jobb frem til halv sju, til pappa igjen for å spise litt mat og ut med Tessa før pappa kjørte meg ned til Høybråten, hvor det var bursdagsfest for Martin og Cecilia. Og der var det jo selvfølgelig full fest, som vanlig! Hadde det utrolig gøy! Og det hadde vel alle de andre også, med tanke på at vi ikke sluttet festen før i halv seks tiden!

I dag har jeg gått tur med Tessa, før hun ble hentet. Vært en tur hos R. og sett på fotballkamp. Spist middag hos mamma og pappa, og nå ligger jeg rett ut på sofaen der og vet ikke om jeg orker å dra hjem...hehe
Skal vel ikke legge skjul på at jeg er lettere redusert i dag. Og har en smule mangel på søvn...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar