rundt denne datoen for...

5 år siden, flyttet jeg til Hamar. Jeg var på vei inn i noe som skulle bli ett av mine største mareritt... Jeg hadde det slettes ikke bra og mitt største ønske var og bare gjøre slutt på alt. Samtidig fikk jeg vite en av de nydligste nyhetene man kan tenke seg, hvert fall for meg akkurat da, jeg skulle bli tante for første gang.

4 år siden, jeg har flyttet til Halden. begynt livet på nytt, startet på bachelorutdanningen min, og har det for så vidt fint meg meg selv. Jeg er på Hamar/Oslo de fleste helgene. Jeg har verdens nydeligst nevø som absolutt gjør livet verdt å leve. Og jeg har fått noen nye flott venner.

3 år siden, jeg bor fremdeles i Halden, kommet godt i gang med bachelorgraden min, jobber for Axxe, spiller fotball på IDD, er ikke like mye i Oslo, og livet behandler meg fint for tiden.

2 år siden, jeg har flyttet til Oslo/Lørenskog, pendler til Halden for å ta ferdig utdanningen min, begynt å jobbe på Ultra. Venter på å bli tante på nytt. Hender det dukker opp tanker som ikke er så koselig, men ikke på langt nær så ofte som før.

1 år siden, jeg bor sammen ei fantastisk venninne, jeg er bare noen uker unna en bachelorgrad, jeg jobber fremdeles på Ultra, jeg er tante til to fantastiske gutter, livet har endelig virkelig begynt å smile til meg. Jeg har en fantastisk vennegjeng og flott familie!

Nå, jeg har det helt fantastisk, jeg studerer webdesign - som en videreutdanning av bachelorgraden min, jeg tror ganske sikkert jeg vet hva jeg vil jobbe med, jeg vet hvem som faktisk er vennene mine eller ikke, jeg jobber på Meny - som en grei inntekt ved siden av studiene, jeg jobber med Forever og et par andre prosjekter. Jeg har det moro og livet smiler VELDIG til meg....NÅ har jeg det så bra som jeg kan ha det akkurat nå!!! Og jeg er utrolig glad for at jeg ikke ga opp i 2005, og at jeg hadde en fantastisk støttende søster og svoger, foreldre og venner i akkurat den perioden!

Nå gleder jeg meg bare til resten....=)

4 kommentarer:

  1. Jeg ble helt rørt da jeg leste det innlegget her, du skriver så ærlig og vakkert!

    Ønsker deg en strålende dag :-)

    SvarSlett
  2. Åh, Kjerstimi! :)Jeg er veldig, VELDIG glad for det jeg óg...

    SvarSlett