For en helg!

Denne helgen har gått unna som bare det!  Fredag var det som sagt jobb og litt titting i butikker! På lørdag var det først jobb før jeg måtte hjem og hive på meg festantrekket (som jeg lovet dere et bilde av, men batteriet på kameraet mitt var tomt og jeg rakk ikke lade det, så jeg får heller rekonstruere antrekket og ta bilde en annen dag) og kaste meg på banen til byen. For det var et par småting jeg måtte fikse før jeg kunne møte gjengen! hehe
Gårsdagen var utrolig koselig! Hadde det fantastisk gøy med twister, Stopp Pressen, godt selskap, nok alkohol, masse dansing, vonde bein, Edgar aka Salsakongen, nattmat, taxijakt og selvfølgelig det som alltid topper en kveld - drama på dansegulvet! haha Klarer alltd å rote meg borti ting, men må jo bare le av det. hahaha Og jeg burde vel ta det som en kompliment at gutta krangler om å få danse med meg! haha Stakkars! De vet jo ikke hva de driver med!

I dag våknet Lisa altfor tidlig (som vanlig), og jeg skjønner virkelig ikke hvor hun får all energien fra, og i hvert fall ikke etter så lite søvn og passe med alkohol dagen før! Det er virkelig beundringsverdig! Så mens jeg bare ble liggende i senga, dro Lisa på butikken og handlet mat og fikset frokost og styra verre. hehe
Så kom Wendy og Silje på besøk til Lisa, og så snille som de er kastet de meg ikke ut, men lot meg får være med på Wii-dagen deres. haha Så da ble det typ 4 timer med intens MarioKart spilling før vi satte snuta hjem alle sammen.

Vel vel, har hatt en super duper helg og kosa meg max! Så alle sammen tusen takk for en herlig helg!
Og jeg håper virkelig Mari fikk en flottflott bursdagsfeiring! =)

Nå skal jeg se ferdig filmen på TV3 før det er kvelden på meg... =) I morgen er det jobb igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar