oppgaver, ryddings, dekkskifte og blablabla

Formen tatt i betraktning har jeg fått gjort litt i dag for det.. Formen skrangler litt om dagen, så jeg valgte å stå over treningen i dag, i håp om at formen skal komme fortere tilbake. Beklager igjen for det Lisa, skulle mye heller ha trent med deg enn å være rufsete i kroppen! :(

Jeg har fått unnagjort en del oppgaver på studiet mitt, må bare se igjennom en gang til og se etter feil og mangler før jeg sender de inn til vurdering. Hodet er jo ikke alltid på plass når man skal gjøre tusen oppgaver på en gang, så da må jeg se igjennom å sjekke om jeg ikke har blandet sammen oppgaver og greier.. hehe Har lett for å gjøre det noen ganger har jeg merket.. :p

Så har jeg fått ryddet og ordnet litt på rommet mitt. Jeg kjøpte meg jo en ny hylle her om dagen som har blitt såå fin her. Tanken etter hvert er jo å ha den i stua, men det er et prosjekt jeg ikke orker å begynne på enda, og mulig det aldri blir noe prosjekt ut av det, det får tiden vise! :p

Vært en snartur i butikken og kjøpt inn sånne vesentlig ting som man bare må ha, men som er utrolig kjedelig å kjøpe..

Og helt til slutt har jeg fått lagt om til vinterdekk. Så nå kan jeg bare møte Herr Vinter på fjellet om jeg skulle være så uheldig. hehe  Men ser ut som værgudene er på min side enda, i følge yr.no.

I morgen må jeg få vasket klær og begynt å pakke og planlegge reiseruta mi, ikke at det er så mye å planlegge for jeg vet jo i grunn hvor jeg skal kjøre, og hvor lang tid det tar stresser meg ikke, jeg bruker den tiden jeg trenger! Men når jeg skal ut å kjøre må jeg alltid vite hvor det er Statoil-stasjoner.. haha Så er vel i grunn det jeg skal sjekke og bare finne ut hvilke nr det er på veiene jeg skal kjøre.. hehe )
Ja,også skal jeg jobbe da, fra 13 til 21.  Så er bare å stå opp tidlig så jeg får gjort litt før jobb! =)

Så nå skal jeg krype godt under dyna å prøve og få meg en god natt søvn, og kanskje være litt mer frisk og rask i morgen! ;)

2 kommentarer: