Dagens lille innkjøp - i går..

Jaja, nå er det like før jeg setter meg i bilen og suser avsted! Skal bare få i meg litt frokost og stappet mac'n i veska.. Da jeg jobbet i går kveld sto jeg å tenkte på om det var noe jeg måtte kjøpe før jeg dro oppover, og det hadde jo sikkert ikke vært noe nødvendig å kjøpe noenting, meeen, jeg tenkte; "skal jo kjøre langt, så kanskje noe å knaske på er fint?" Så da, endte jeg opp med dette lille innkjøpet...

Bixit - husker ikke helt hvordan den smaker da, men mener den var god! Bringebærdrops - elsker dem! Og lakris fra lakrisgutta! mmm! Også tenkte jeg å prøve ut simple sine eye make up remover så da kjøpte jeg en liten pakke med det. Og tannbørste, for den jeg hadde frem til i går strutta virkelig med fjøra!

Vel vel, frokosttid! Håper alle får en fantastisk flott fredag!! =) Blogges!

2 kommentarer:

  1. Herlige innkjøp. Jeg var en periode helt avhengig av lakrisen fra lakrisgutta. Så da jeg oppdaget at lakrisgutta leide lager hos martin var jeg i himmelen. Helt til de ga meg en eske med lakris, spiste meg fordervet.

    Simple er superbra :-) Si ifra om du vil prøve noe stæsj, har alltid en million produkter på bilen. Kanskje jeg ser deg på jobb en dag og kan dumpe masse hygiene på deg. Hihi!
    Klem

    SvarSlett
  2. hehe, Ja, er knall god lakris, så jeg må passe på å ikke kjøpe for mye hver gang for da spiser jeg meg nok fordervet på det selv gitt! hehe

    Har hørt det om Simple fra andre også, så da må jeg jo prøver! Elsker å prøve nye ting, så du får gjerne dumpe litt på meg! hehe =)

    Håper du får en flott helg! =)

    Klem

    SvarSlett