Hei, hvor det går..

I går kveld la jeg en liten slagplan på hva som skulle gjøres i dag før jeg dro på jobb. Lista hadde jo litt flere punkter enn to så jeg skulle være flink å stå opp tidlig. Og det slår ikke feil! Hver gang jeg bestemmer meg for å stå opp tidlig og setter på vekkerklokka, så klarer Lene og ringe meg et kvarter - tjue minutter før klokka ringer.. Og da er det like gjerne å stå opp, for når hun setter i gang, da får man rett og slett ikke sove igjen, og hun bryr seg ikke om du sier at du lå og sov heller, hun bare fortsetter og snakke! hehe
Så før jeg visste ordet av det, var alt som skulle gjøres før jeg dro på jobb gjort, og hva skal en stakkar finne på da da? Jooo, skolearbeid!! Så da har jeg til og med fått lest litt skole også i dag. Ikke verst til meg å være må jeg si.
Startet dagen med en telefonsamtale, frokost, lage lunsj til i dag og morgen, finne frem hva jeg skulle ha til middag i dag, sette på en vaskemaskin, henge klærne ut så de kunne tørke fortere i sola, rydde rommet mitt, støvsuge rommet mitt, pakke til reisen i morgen, og ja, lese litt skole.. Og lage middag, og nå bærer det av sted til jobb i fem timer.. Før jeg skal pakke sammen klærne som henger til tørk og pakke inni bilen. Også er det virkelig natta, for jeg trenger en lang og god natt søvn før jeg kjører i morgen tidlig!

Det verste er, jeg begynner ikke å bli trøtt en gang, og jeg føler jeg er full av energi i dag! WOW!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar