sløveSøndag

Max sløv i dag, etter å ha havnet på fylla i går, som var veeldig koselig, var det veldig deilig og bare ligge på sofaen og sløve med fotballextra på tv og sogndal-sandnes ulf på webtv. Hehe
Sogndal fikk jo også pokalen som beviser at de er vinnere av adeccoligaen i dag, og for en glad gjeng som tok i mot pokalen! Haha Dere kunne jo vist litt engasjement eller? Hehehe

Nå blir det middag hos mor og far før jeg skal komme meg hjemover med en svipptur innom Ida!
Published with Blogger-droid v1.6.2

1 kommentar:

  1. Høres ut som en knall helg.

    Jeg må jo beklage, men lørdagen var bare crazy!

    Jeg sender deg en pakke med litt vareprøver i posten jeg :-) Sender du meg en mail med adressen din, så fikser jeg resten vet du.

    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg.

    Klem

    SvarSlett