Å holde tempo til de små er ikke bare bare..

I dag har det vært full rulle hele dagen, så da klokka var 18 var jeg helt skutt! Da hadde vi lekt litt inne, spist muffins, gått ned til sentrum, tatt bilder i parken, lekt i parken (hoppet på trampoline, klatret i klatrestativ, husket på "kina-huske", klatret i trær, løpt rundt osv osv...), lekt litt ute hjemme, sett på film, sovnet, våknet igjen, hatt skli-konkurranse i stua.. Og sikkert noe mer som jeg ikke kommer på i farta, men det har gått i ett, og jeg som gjør alt for å være ei flink tante har prøvd å holde tempo oppe sammen med disse små-tassene, og jeg skal fortelle dere, det er ikke lett! De har et energinivå uten like! Er nesten sikker på at en topptrent idrettsutøver ikke hadde klart å holde følge med dem heller.
Så nå skal jeg nok garantert få sovet godt til natta. For det er jo ikke noe hviledag i morgen heller, selv om det er søndag! hehehe  Men for all del, jeg storkoser meg!

Et par blinkskudd jeg fikk i dag, som jeg vil dele med dere... =)



Og med det ønsker jeg dere alle en good natt! Og håper dere har hatt en fin lørdag! =)



1 kommentar:

  1. Så herlig bilde av tantebarna dine, likte spesielt det av han lille i treet, herlig altså!

    Nå er ikke jeg så barnevant, men jeg leste en gang at en topptrent idrettutøver gjorde ett forsøk der han skulle ape etter en 4 årings bevegelser en hel dag og han hadde blitt dritsliten. Så i min verden er alle småbarnsmødre, de virkelige heltene.


    Ønsker den en super søndag! Her skal det ryddes etter en heidundranes jentekveld :-)

    SvarSlett