Hjemme bra, men borte best!

I dag har det vært litt kranglete vær, om jeg kan kalle det det.. Sola har vært fremme, men det har vært iskald for det, hvis man ikke har vært i sola, som støtt og stadig fant det godt å gjemme seg bak en sky! Så jeg vet ikke hvor mange ganger Lene og jeg var oppe og skiftet klær før vi kunne gå ut uten å fryse til is eller smelte bort av svette. Etter flere turer opp og ned i etasjene kom vi oss omsider ut og fikk snekret litt med lilleputtene, før vi tok oss en tur ned i sentrum for å huske og klatre litt.. Også ble det til at vi prøvde å få noen fine bilder av gutta i dag også. Men det er jo klin umulig, de er jo to små apekatter som løper rundt og smiler i hvert fall ikke på kommando.. Men håper da vi klarte å få noen blinkskudd ut av de 200 bildene vi har tatt i løpet av de siste dagene.. hehe

I morgen skal gutta i barnehagen igjen, så hva Lene og jeg skal finne på på dagen vet jeg ikke enda, jeg har lyst å titte litt i butikkene her, så får se om jeg kanskje får gjort det i morgen før jeg tar fatt på veien hjem igjen. Vi har sluttet å planlegge hva vi skal, for vi har vel funnet ut at det er det beste. Og ta dagen litt på impuls er faktisk best når man har to små. For alt mulig kan skje. =)

Blir trist å dra hjem igjen i morgen, skulle så gjerne vært her oppe noen flere dager, for jeg stortrives når jeg er her! Ikke at jeg ikke har det bra hjemme, for det har jeg altså! Men når man er søster-avhengig så har man det veeeldig godt når man er sammen søstra si. =) Hun skulle bare visst hvor mye jeg gleder meg til at de flytter nedover igjen! hihi

vel vel, nå skal jeg være litt sosial igjen, så får vi heller blogges!
Håper dere alle hadde en super flott helg og mandag! Jeg har det helt best!! =) <3


2 kommentarer:

  1. høres ut som du har det ganske så fint :-)

    Kos deg videre!

    SvarSlett
  2. Det har jeg så absolutt! :D Synd jeg må hjem i dag.. hehe :p

    SvarSlett