Snart klar for fest, bare litt jobb først...

I morgen braker det løs! haha Vi feirer at Mari-søta blir et år eldre, og det kommer til å bli knall! Jeg gleder meg masse masse! Men før jeg kan ta helt helga og dra på fest må jeg jobbe litt! ;) Men etter 15 i morgen har jeg heeelg! Hurra!!

Da jeg var i Sogndal kjøpte jeg meg en grå topp/tunika (kall det hva du vil :p) som jeg da planla og ha på meg i morgen, men så var det dette da, jeg kan jo ikke bare gå med den! Så etter jobb i dag tok jeg meg en runde i butikken for å plukke med meg ting og tang som jeg kunne ha til..
Må jo SELVFØLGELIG ha litt accessories!! Så etter et par timer i butikken, haha, kom jeg hjem med dette! (jadajada, det tok lang tid for de lille der, men jeg er kresen, tar ikke hva som helst heller liksom)

 Armbånd! 

 Flere armbånd :p Får aldri nok!

 Neglelakk, grå, men den er ikke så lys som på bildet altså! :p

 Mascara, må jo alltid prøve noe nytt,selv om jeg tror jeg har funnet min favoritt for lenge siden! :p

 En ny ring i samlingen min =)

Og her er toppen jeg kjøpte i Sogndal! =)

Toppen forfra...

 Og ryggen!

Kjøpte en svart tights med noen sølvprikker på også, men den glemte jeg å ta bilde av, så da får dere heller se outfit bilde i morgen eller søndag! :p Nå mangler jeg egentlig bare et kjede og for å bestemme meg for hvilke sko jeg skal bruke til... hoho Og når det er gjord, DA kan festen begynne! 

Vel vel, nå skal jeg få dratt meg ut på kjøkkenet så jeg får lagd meg noe mat... Så blir det litt sløvings på sofaen før det blir en for så vidt tidlig kveld på meg! :)


1 kommentar:

  1. Åh... så mye fint du hadde kjøpt! Elsket den neglelakken altså :-) Håper du koste deg på fest igår.

    Klem

    SvarSlett