Tur til Sogndal

Som dere kan se på nedtellingen på høyre siden her, så er det ikke veeldig lenge til jeg drar til Sogndal. Men til forskjell for de andre gangene jeg har dratt til Sogndal, skal jeg kjøre selv denne gangen, og alene.  Men det skal gå bra, det eneste jeg bekymrer meg for er ferja fra Lærdal til Kaupanger og tunnelen.. Men det skal jeg vel overleve det også! Bare tanken på at småtrolla venter på andre siden av tunnelen, er jo en premie i seg selv.. hehe

Før jeg drar skal jeg bytte om til vinterdekk, for man vet aldri hvordan været på Hemsedalfjellet er! Så greit å ha vinterdekk om jeg plutselig skulle møte Herr Vinter der oppe på fjellet! :p Har sjekket på yr.no om hvordan været er neste fredag, og foreløpig ser  det jo greit ut. Overskyet men ikke noe regn. Og det er jo egentlig knall kjørevær!

I hvert fall, jeg gleder meg masse til å komme til Sogndal og møte igjen småtrolla! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar