Trening, studier, jobb, snø og blåbærsaft!

I dag startet jeg dagen med en kaffe smoothie, var litt skeptisk før jeg lagde den, men den var jo overraskende god!! Og jeg følte selv at jeg våknet til litt. Så ble det en halvtime med yoga, litt hoppetau og rockering. En lang dusj, før jeg satt meg ned med studiene i noen timer. Fikk i meg en god lunsj, og ett mellommåltid før jeg måtte kaste meg i bilen for å rekke jobben.
Dagen på jobb gikk overraskende fort i dag, og da jeg skulle hjem hadde det begynt å snø!!! Hva skjedde med det liksom?! Da jeg dro på jobb var det knall fint høstvær, og på bare noen timer har det begynt å SNØ?!
Vel vel, skal ikke klage, jeg liker snøen jeg, i hvert fall når den er kram og lager sånn god kram lyd når du går i den! :D Det er bare elskbart! <3 

Nå sitter jeg under et ullpledd, drikker blåbærsaft (noe jeg fikk helt hekta på tidligere i dag, haha, har drikki MASSE blåbærsaft i dag! ) og jobber litt til med studiene før jeg skal legge meg. =)

I morgen skal jeg prøve å få trent før jobb, også blir det mer studiejobbing etter jobb.. HURRA, for en fredag! Vel vel, når jeg allikevel skal jobbe på lørdag, så kan jeg like godt "ødelegge" fredagskvelden med studier! hehe  Så jeg kan ha heelt fri på lørdagen etter jobb! =) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar