My room

I dag har jeg jo som jeg skrev i det forrige innlegget, ryddet rommet mitt. Og jeg skjønner ikke, hvorfor kan jeg ikke bare klare å ha det ryddig der hele tiden?! Det er jo sååå mye kosligere å være der når det er ryddig!! Tok noen bilder etter jeg var ferdig ryddet og tenkte jeg skulle dele de med dere.. For jeg liker jo rommet mitt særdeles godt sånn egentlig! :p  Noen av bildene tok jeg i dag tidlig, også tok et par til i kveld.. hehe :p Det ser dere jo sikkert på lyset også :p

 Senga mii! Love it!

 Smykkehjørnet mitt!

Den nye hylla jeg kjøpte på ikea her om dagen, love it!



 Har en greie for lys, så har jo masse lys over alt egentlig! :p


"Arbeidsplassen", der jeg sitter når jeg studerer, jobber, surfer eller bare glor.. 


Såe, sånn erre med den saken, sånn kan det altså se ut på rommet mitt, når det er ryddig! ;) Nå tar jeg kvelden, for i morgen drar jeg til Sogndal! Hadde det ikke vært for at jeg var så himla trøtt hadde jeg dratt med en gang, men greit å få seg noen timer på øyet først kjenner jeg! =)

Faktisk bare 9 timer til jeg drar! hoi hoi! Og dere skal selvfølgelig få være med på turen! =) 


God natt alle sammen! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar