Tippeligaen 2011


I kveld spilte Sogndal den utsatte kampen mot Fredrikstad, og den ble en knall kamp! Skal ikke legge skjul på at jeg fremdeles synes det er litt ergelig at kampen ble utsatt, for jeg hadde SÅÅÅ lyst til å være på Fosshaugane når denne kampen ble spilt, men NRK2 var en god reserve! hehe

Sogndal spilte bra gjennom hele kampen, og det var mange sjanser. Jeg synes neste Fredrikstad spilte litt tampt, selv om de hadde noen muligheter, men helt klart Sogndal som virkelig ville noe i denne kampen.
Det var også utrolig teit at Espen ikke fikk spilt i dag, tror du hadde fått til masse i dag, for opprykk er noe du virkelig har villet! Men du har virkelig gjort ditt for å hjelpe laget dit dere er nå! =)
Også må jeg jo bare le litt av Mats Solheim, det så virkelig ut som han ikke visste hvor han skulle gjøre av seg der han hoppe rundt på gressmatta etter kampslutt.. Ekte vinnerglede var det han viste, det skal han ha for! Resten av gutta var jo slettes ikke borte de heller! Jeg tar av meg hatten for dere! Dette fortjenere dere virkelig!!!

(bilde lånt fra sogndalfotball.no)

Jeg vil bare gratulerer hele Sogndal med opprykk til Tippeligaen 2011!! Og lykke til med de siste kampene dere har i adeccoligaen! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar