søndagsbesøk!

Da har jeg hatt besøk av verdens nydligste! Kristian og Simen!
Kristian var jo selvfølgelig i farta som vanlig, kastet seg rundt i sofaen og på gulvet og skjønte ikke helt dette med at tante Kjersti bodde i huset hans.. hehe 
Lene hadde ringt og bestilt pizza som de hadde hentet på veien, så det var jo ikke ille. Få besøk og middag på en gang! =) 
( <3 Kristian og Simen <3 )

(Lille Simen og meg, oj, se så sliiiten jeg ser ut.. :/ )

(Lille Simen, de sier han ligner på meg når jeg var liten.. ojojoj)

(Krisitan klar til å dra hjem til mimin og moffan)


Nå sitter jeg og prøver å gjøre litt skole og har på søndagsfilmen på tv3 i bakgrunnen, husker ikke hva den heter jeg, men virker ikke som den beste filmen jeg har sett.. 

Nei, jeg får nesten konse om skoleoppgaven igjen, så får vi heller blogges.. :)


xoxo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar