alkoholfri helg..

Hatt en kjempe helg! På fredag var jeg i sentrum og møtte Mari og Lisa, var helt vill og gærn og jeg tok meg to Coca Cola, før jeg tok nest siste bane hjem til Ellingsrud, skulle altfor tidlig på jobb på lørdag så var ikke veldig gira på å drikke. Dessuten hadde jeg jo vært tiiidlig opp på fredag også, så var dø-sliten når jeg møte jentene! Men MÅTTE ta meg en liten tur, Lisa drar jo fra oss på tirsdag og blir borte i 2 MÅNEDER!!!!
Herre min, hvordan skal vi overleve det da?!

På lørdag var det som sagt jobb.. Etter endt vakt var det å slenge seg i dusjen, kaste i seg litt mat og slenge seg i bilen for å møte Mari og Pax og dra på besøk til Jeanette og Thormod! Var utrooolig koselig! =) Vanligvis pleier det å være sånn at Mari og jeg sitter i et hjørne og drikker for oss selv, men i går sosialiserte vi oss med de andre, og det var jo koselig! =) Selv drakk jeg ikke da, jeg kjørte jo ;)

Kan fortelle dere, at det var så vanvittig deilig å våkne i dag og ikke være fyllesjuk! Selv om det i grunn egentlig føltes litt sånn for det, kroppen var helt ødelagt, men det kommer nok av altfor lite søvn de siste dagene! Så jeg ble bare liggende i senga i mange mange mange timer etter at jeg våknet.. Deeeilig! =)

Nå skal jeg rydde litt i rotet som har stablet seg oppover veggene på rommet mitt, før jeg får besøk av familien.. hehe Ååh, gleder meg så utrolig masse til å se igjen Kristian og Simen!!!
Skal koooose meg max! =)


Håper dere har en finfin søndag!


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar