beklager..

Har hatt en fryktelig lite produktiv dag på bloggen i dag, og jeg beklager!
Har vært opptatt i hele dag, så har rett og slett ikke hatt tid til å blogge, dessuten har jeg ikke veldig mye spennende å dele med dere akkurat nå.. hehe

Startet dagen med å kjøre til Ellingsrud for å ta banen ned til byen for så å møte Mari til lunsj.
Fikk meg et gratis måltid på La Baguette, herlig! For tiden er jeg kjempe gnien på pengene mine, grunnen er at jeg har sånn typ 100 kr å leve på frem til 10 april..
Liker absolutt ikke mars - en utrolig utgiftbasert månede! BAH!
Etter lunsj vindusshoppet Mari og jeg, vi tasset rundt på City og opp og ned Karl Johan, veldig koselig, men det hadde vært enda mer koselig hadde vi hatt penger! hehe
Har sååå lyst på nye klær, sminke, sko, vesker... Har lyst å reise bort... Gå på restaurant og spise middag, en tur på kino... Men alt dette får vente til april, og ikke da en gang kan jeg bruke masse penger.. Må spare!
Etter byturen dro jeg og spiste middag hos mamma og pappa, uten at de var hjemme :p også dro jeg på jobb.. Jobbet fra 16-20. så var ikke den mest slitsomme vakta.. men jeg tar det jeg får.. =)

Nå har jeg nettopp sett på Paradise Hotel og Våre sexvaner samtidig som jeg har gjenoppdaget bruspulveret! haha
Burde vel i grunn legge meg, men er ikke noe særlig trøtt.. Og har huet fullt av tanker jeg ikke kan legge meg med, så må prøve å få de unna før jeg sovner..

I morgen skal jeg møte Hilde på Boklink, også skal jeg trene! =)
Skal prøve å være litt mer aktiv på bloggen i morgen enn i dag, men kan ikke love noe.. Er inni en litt "hard" periode!

Nei, håper dere har hatt en fin fin onsdag!



xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar