Date med Mari og tusenvis av politifolk!

Aller først, ja.. jeg vet jeg har vært dårlig på oppdateringer her. Og jeg beklager det, men jeg har rett og slett vært nødt til å ha en pause! Har vært så sliten av alt så har måtte ta enkelte valg for å komme meg gjennom hverdagen.. Og da har det blitt prioritert mye skole... 

NÅ, over til det jeg skulle skrive om... hehe 
Som hver uke var det i dag klart for den ukentlig lunsjen på La Baguette på Oslo City og så tassing rundt både her og der med Mari. Igjen ble det vindushopping siden begge har lite med cash for tiden. Så vi gikk litt rundt på City før vi tuslet oppover Karl Johan, bortforbi Vika Terrassen, ned mot Aker Brygge også opp igjen mot Karl Johan. OG der, rett foran Stortinget så vi en hel haug med svartkledde mennesker, blålys og bannere... Selvfølgelig måtte vi sjekke det ut.. Og plutselig sto vi midt opp i det.. En av politiets demonstrasjoner mot høyere lønn og bedre arbeidsdager.. 

Jadda jadda.. Jeg vil mest bare bort derfra, men Mari.. Hun var super ivrig ville sjekke hva som sto på de forskjellig bannerene, se på alle politifolka
.. Så vi ble stående der en stund da vettu.. Sjekket ut livet.. Plutselig visker Mari til meg "Kjersti, vi skal ikke flytte oss litt den veien der a, fant nettopp ut at vi står midt i siktet for et kamera-team som intervjuer Erna Solberg!"
OOOH yes! haha vi flyttet oss veldig raskt!!  Men slapp vi unna?!
Neeeida... Bare se her... 

(dere kan se klippet her: http://www.aftenposten.no//webtv/?id=13566

Linselusa liksom!! jadda... Godt klippet ikke varer så lenge da gitt! :p

Vel vel.. Nå alle søte, er det kvelden på meg.. I morgen drar jeg til Danmark, så blir nok ingen oppdatering før jeg er hjemme igjen derfra! Dere får i hvert fall ha en flott flott dag i morgen og helg! =) 


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar