gode venninner + mat og drikke = HELG

Lørdagen startet med jobbing fra 12 - 18.30. Så dro jeg i butikken og kjøpte middag, før jeg reiste hjem til tre utrolig søte jenter! =) Marte og jeg hadde besøk av Cecilia og Mari og skulle derfor mekke i stand en ordentlig middag! =)
Mari og jeg skulle jo ut en tur i går, så vi satt og vorset med Cecilia og Marte før vi stakk ut.
Det var kjempe kos! Håper vi kan få til en sånn kveld igjen snart!! =)

(meg og Mari, leker oss med PhotoBooth.. )

(også prøver vi å se ordentlige ut.. haha)

Mari og jeg dro på Belfries hvor jeg skulle møte Linda! =D Hun skulle jo feire bursdag, og med tanke på at jeg ikke har sett jenta siden 2006?! følte jeg at jeg måtte ta turen siden jeg hadde muligheten! Og det var så utroooolig koselig å se igjen Linda!!! Like gærn som alltid! =D hihi
Vi meldte oss på karaoken og sangen den sureste versjonen av Never Ever i verdens historien! haha
Hadde en knall bra kveld i går, lenge siden det har vært så moro! =)

(Linda og meg.. Søøøta! =))

(meg nå, orker ikke ta ut håndkle fra håret en gang, såå sløv er jeg ;))

Nå ligger jeg rett ut på sofaen og bare sløver. Har hatt en max sløv søndag, og sånn skal det fortsette å være helt til jeg legger meg! =)
Digger sløve søndager! =)


Håper dere har hatt en fin fin helg!!


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar