nesten tom avtalebok...

.. og det er skikkelig deilig å tenke på.. Det eneste jeg vet jeg skal gjøre denne uka er å ha møte med Hilde hos Boklink på onsdag, og finne på noe sprell med Victoria på lørdag, i barnedåp på søndag! Ja, og så er det jo spinningen på torsdag. Men uten om det har jeg iiiiingen planer!
Deilig deilig deilig!
Jeg skal bruke tid min på hovedprosjektet - ja, skolearbeid! Også tenkte jeg å få til et par treningsøkter uten om spinningen på torsdag! Kanskje jeg skal prøve meg på pilates i morgen?!
Hmm.. jeg får sjekke ut timeplanen på treningssenteret.

Nei, nå skal jeg koke meg en stoooor kopp te, lese litt skvip på nettet også sette i gang med hovedprosjekt-jobbing! =)

(trøøøøtt i trynet!!! )



Ha en fin fin dag alle sammen!!! =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar