skrapa fille...

I dag våknet jeg i ni tiden og var helt i ørska.. Det gjorde vondt i hele meg og jeg hadde IKKE lyst å stå opp i det hele tatt.. Men fikk dratt meg inn på badet og gjort meg i stand. Skulle egentlig være på Ellingsrud halv ti, men ble jo litt forsinket da.. men men, det gjorde jo ingenting.. For det var flere av oss som var seint ute.. :p

(skikkelig dårlig mobil-bilde av meg og Simen)

Mens de tre andre, mamma, Lene og Krisitan gjorde seg i stand kledde jeg på Simen og vi ble sittende og vente på de andre. Lene ble jagd til t-banen så hun skulle rekke tannlegen, mens vi andre skulle ta en t-bane senere.
Da alle var påkledd og alt var pakket og klart tok jeg med meg Simen (i ganske stor vogn) og Krisitan ut for å begynne og gå til banen, mamma skulle komme etter når hun hadde fått gjort siste finish..

Selvfølgelig skulle dette være dagen da INGENTING skulle gå som planlagt!
Utenfor blokka var det en idiot av en postmann som hadde parkert og sperret hele jævla innkjørselen, så jeg ikke skulle få komme forbi med vogna! Etter litt slossing med snø og bil fikk jeg da tilslutt vogna forbi, og jeg driiiiiter laaangt i om bilen fikk noen skader, det bare fortjener det svinet! jævla idiot!!!
Da vi endelig var kommet oss forbi bilen klarte jo Kristian og skli og lande på alle fire midt i en søledam, så han måtte inn igjen og skifte! Så vi ble enige om at Simen og jeg skulle gå å ta banen også skulle de komme etter, så jeg tuslet av sted til banen og da gikk jo selvfølgelig ikke den jæævla heisen! Jeg kjente jeg holdt på å eksplodere!
Så mens jeg sto der og ventet på den forbanna heisen rakk mamma og Kristian og ta oss igjen, og plutselig kom heisen.
-grunnen til at vi skulle ta banen var at vi skulle møte Lene på Tøyen og dra på besøk til farmor siden alle hadde fri og siden Lene allerede skulle til Tøyen..
Vel vel, etter mye om og men klarte vi da endelig å komme oss av sted med banen. På Tøyen synes Kristian det var kjempe spennende og se på alle t-banene som kom og gikk, så ble jo stående der en stund da til vi fikk lurt han med oss.
Vi møtte Lene og tuslet ned til farmor. Og det ble jo en koselig dag til slutt..

Jeg skulle egentlig møte Therese i dag, men jeg måtte avlyse, er helt ferdig i kroppen og føler jeg snart kommer til å klappe sammen... Har vondt i ryggen og hodet og føler at bena ikke vil holde meg oppe.. Tror jeg må ro ned litt på ting snart.. Før jeg ligger her som ei skrapa fille og ikke orker noen ting...

Nei, nå skal jeg fikse litt på en skolegreie også skal jeg krype til sengs..



xoxo


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar