All the single ladies....

I dag har vært en helt utrolig topp dag asså!
Først møtte jeg Mari på City, og vi lunsjet som vanlig på La Baguette, hihi! Så fløy vi rundt på City og Mari fikk handlet litt stæsj, før vi tuslet oppover Karl Johan, bort til Grensen, og ned igjen - og Mari fikk handlet enda litt mer stæsj!!
Kjempe koos! =D Blitt en fin fin tradisjon! me like! <3

Tok følge med Mari ned til trikkholdeplassen ved City før jeg møtte Marte i to tiden ved trafikanten. Vi tuslet oppover Karl Johan og havnet litt på villspor da vi skulle finne veien til Blåkors, hvor vi skulle møte ei venninne av Marte. Etter litt trasking frem og tilbake fant vi endelig frem og traff Ifra. Hun skulle sminke oss og bruke oss som modeller!
Etter litt sminking var det å shake løs, og stelle seg foran kameraet!
Med cd'n til Beyonce snurrende i bakgrunnen ble det knipset så blitsen gikk varm og folien fløy! ;) Var utrolig utrolig moro! Så hvis jeg får spørsmålet om å være modell igjen kommer jeg garantert til å si ja! Etter shooten gikk Marte, Ifra og jeg på Mona Lisa og tok en kaffe/øl! =)
Ifra var jo bare den søteste da! =)
Vel vel, jeg skal legge ut noen av bildene når jeg får de tilsendt! Så skal dere få se ;)

Har en liten følelse av at jeg kommer til å gjøre Marte gal snart, for helt siden vi var ferdig med shooten har jeg hatt "All the single ladies" på hjernen og går og nynner på den heeele tiden.. hehe Stakkars Marte! Vel vel, du må nok bare overleve det litt til.. til jeg får en ny irriterende sang på hjernen! :p muhaha

Noen bilder...

(Marte blir stæsjet opp av Ifra)

(Marte klar for shoot)

(meg som en skrapa fille på sofaen nå.. hehehe)




Burde i grunn legge meg snart, skal opp tidlig i morgen. Skal henge med familien og besøke farmor før jeg stikker til byen og møter Therese! Det blir koooselig! =)
Vi blogges alle søte små!


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar