Venter på pakke i posten!!

Skal ikke så mye til for å overtale meg egentlig. Så i går etter å ha lest de to kommentarene jeg har fått på innlegget under bestilte jeg meg sko! hehehe
Og det ble disse her.. Måtte begrense meg litt, for jeg har jo noen par sko fra før av også.. hehe 
Nå er jeg bare spent på når jeg får de i posten, og hvordan de faktisk er. hehe


Og når jeg først var på nettshopping og klarte å forvirre meg inn på en side hvor de hadde salg på MXDC så MÅTTE jeg jo bare kjøpe meg en treningsbukse. Jeg bare digger treningsbuksene fra MXDC. 


2 kommentarer:

  1. Nå er jeg spent :)

    Ønsker deg en fabelaktig fredag! Jeg sitter På Flesland og venter på flyet, skal bli godt å komme hjem til mann og hund :)

    Klem

    SvarSlett
  2. De var fine! Sånne fikk jeg lyst på selv.. Kjekt med et par sko som er vide i toppen og, så får man alle mulige bukser ordentlig nedi :)

    Ha en fin helg :)

    SvarSlett