Familie-fredag

Skulle egentlig spise lunsj med søstra mi dag, men i stedet for ringte jeg henne og ba meg selv på middag. Uten og egentlig vite hva som sto på menyen! Men som regel har de pizza på fredager, så jeg tok sjansen, og traff! Søss hjemmelagde pizza, den beste i verden!
Så i stedet for å sitte hjemme alene i kveld, ble det en koselig kveld med familien. Og uten at dagen min egentlig har vært noe særlig dårlig så ble den uansett tusen ganger bedre da jeg så glisene på de nydlige nevøene mine!! Er det to som kan få verden min til å lyse opp på et par sekunder så er det de to!
Bare se på dem!

Nå er jeg hjemme igjen etter en super koselig kveld, og skal smøre på meg en ansiktmaske, stelle neglene mine og rett og slett være litt jentete før jeg tar kvelden.
Skal jo trossalt på jobb klokka 7 i morgen. =) Og på kvelden blir det middag med gode gamle kollegaer. Skal bli koselig! =)

Håper alle har hatt en finfin fredag, og at dere får en flott helg videre! =)







2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en deilig dag! Fabelaktig med ansiktsmaske og jenteting. Det er så undervurdert!

    Ønsker deg en fabelaktig helg, kos deg og nyt den!
    Jeg skal bare slappe av og bruke tid med mine nærmeste. Tror det trengs etter en lang uke.

    Smil og klem
    Maia

    SvarSlett
  2. Så koselig! Hils Lene og resten av familien fra meg :-)

    SvarSlett