Tilbake til hverdagen...

 (found)
I dag var det opp og hopp når klokka ringte i seks tiden.. Og skal love dere at det var tungt og gni søvnen ut av øya og stå opp i dag. Ville aller helst bare rulle meg sammen som en ball og sove videre noen timer.  Og hvert fall når jeg så hvordan været ute var da jeg våknet.. Men men, når jeg først var kommet meg opp og på jobb så gikk dagen nokså greit.
Ikke den rolig starten etter ferien jeg hadde håpet, men jeg kunne vel ikke forvente annet når vi driver og bygger om butikken.. Så etter å ha rasert bladhyllene etter retur og satt opp ferske blader ble jeg sittende alene i kassa frem til halv ett. Hurra for den liksom!
Men men, det ordnet seg det også, og jeg kom meg da nokså helskinnet igjennom. Hodepine, rygg og magesmerter er noe som bare følger med meg om dagen, uten at det hadde noe med jobben å gjøre i dag.

Og pga disse smertene har jeg rett og slett ikke orket å dra og trene i dag. Så jeg får håpe formen er bedre i morgen, så skal jeg prøve å få karret meg ned på Actic og ta i ett tak. Kjenner jeg egentlig er rastløst og trenger å trene snart. Så jeg krysser alle bein jeg har om at jeg er bedre i morgen.
Har fri fra jobb i morgen (enn så lenge) og tenkte å bruke dagen til litt trening, møter og skolejobbing.
Men gidder ikke ha for store planer, tar en dag av gangen, så får jeg se når jeg får kommet skikkelig i gang med hverdagen igjen. :)

Driver også i skrivende stund og laster inn bilder fra Hellasturen på mac'n, så snart kommer del 2 av turen og bilder. :) Så bare heng med. hehe  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar