fra sommer til høst på 4 timer

Da var jeg tilbake i Norge. Sukk
Kjente med en gang vi landet på Gardermoen at jeg helst gjerne bare skulle satt meg på et fly ned igjen og blitt borte noen uker til. Var ikke veldig moro å fly vekk fra 40 grader til 15. Var akkurat som å ta fly vekk fra sommeren og inn i høsten! Det var grått og trist vær og det føltes ut som fargen jeg har fått bare ble sugd ut av meg med en gang vi landet.. hehe

Men men, nå er det tilbake til hverdagen. I morgen er det jobb igjen fra klokka 8. Og etter det blir det en tur på Actic for å spinne og komme i gang med trening så fort som juling.
Skal bli litt godt og få i gang litt rutiner igjen også merker jeg. Men skulle gjerne hatt det varmt noen dager til.

I morgen kommer også del 2 av hva vi har gjort i ferien. Og er dere riktig heldig har jeg fått lastet inn bilder på mac'n så jeg får lagt ut det også. :)

1 kommentar:

  1. Velkommen hjem!

    Fabelaktig start på uken!
    Jeg og Nala er straks på vei ut i øsende regnvær og skal nye høsten.
    Maiaklem

    SvarSlett