[ ] Mandag, Meny 8-16, Trene, Stemme
[ ] Tirsdag,  Meny 8-16, Trene, dra til Stryn?
[ ] Onsdag, Kjøre hjem fra Stryn i BILEN miiiiin!!?
[ ] Torsdag, Trene, Meny 14-22
[ ] Fredag, Trene, Meny 14-22
[ ] Lørdag, Meny 11-19

[ ] Søndag, SLAPPE AV!!

Forhåpentligvis får jeg til og dra til Stryn på tirsdagkveld, men det kommer litt an på om jeg får tatt fri på onsdag, noe jeg absolutt burde få siden jeg jobber fem dager denne uka uansett. Og nå savner jeg bilen min så sinnsykt at jeg holder på å fly på veggen! Bare det å ha muligheten til å slenge seg i bilen og kjøre seg en tur er så utrolig deilig. Nå må jeg liksom planlegge alt jeg skal om jeg skal låne bilen til pappa, og jeg liker ikke å planlegge alt mulig. Jeg liker å ha muligheten til bare å gjøre.

SKAL også bli en del trening denne uka, nå er jeg rastløs og trenger sårt og trene litt snart! Dessuten er ferien over, og helvetes uka på jobb er ferdig, så NÅ har jeg virkelig mulighet til å komme ordentlig i gang igjen! Begynner allerede i morgen! DEILIG!

Ønsker dere alle en riktig så flott uke!! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar