Two down, one to go...

Da er eksamen nr 2 gjennomført, skal ikke legge skjul på at jeg har en dårligere følelse på hvordan denne gikk enn den jeg hadde forrige uke. Men bare jeg står så er jeg vel egentlig fornøyd, så får jeg heller ta et valg om jeg vil ta den opp igjen neste år for å forbedre karakteren eller ikke. Men det gidder jeg ikke ta stilling til nå, må jo få vite hvilken karakter jeg får først! =P


Nå sitter jeg og leser til neste eksamen, som er om en uke, i .Net programmering. Kjenner det er den eksamen som bekymrer meg mest. Er så mange koder og så mye greier som må huskes. Alt hadde vært så mye bedre om man fikk ha med seg litt hjelpemidler... Men neeida, alle eksamnene jeg har i dette studiet er uten hjelpemidler.. Så er så sykt mye info som må repeteres og huskes at jeg tror hodet mitt snart eksploderer.. hehe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar