FREDAG!!!

Endelig heeelg! Weeee Nå har jeg inntatt vannrettstilling i sofaen og planen er å ligge her, dytte innpå litt cola og potetgull og glo på tv. Deilig deilig!

I morgen er det julebord med jobben, og det kan jo bli moro! :D Men før festen braker løs skal jeg få presset inn litt spinning og shopping! Og det viktigste av alt, finne ut hva jeg skal ha på meg! Evig problem det der altså, HVA SKAL MAN HA PÅ SEG?!

Men aller først, sløving på høyt nivå!! =D

Håper alle har en flott flott fredag, også ønsker jeg dere alle en knall god helg!!

2 kommentarer:

  1. Hva man skal ha på seg? KLÆR vel! hahaha! Er litt i overtrøtt hjørne her...

    Kos deg masse i kveld og ha det gøy i morgen!

    Klem klem

    SvarSlett
  2. hahaha, klær er jo slettes ikke dumt Maia! Tror jaggu jeg skal gå for den! ;)

    Klem :D

    SvarSlett