Helga!

På fredag jobbet jeg, også fikk jeg besøk av Heidi. Vi var bra slitene begge to så vi var bare hjemme og så på Terkel i knipe og istid og drakk litt vin, skravlet og bare slappet heeelt av.

På lørdag var vi litt rundt i butikker, før vi dro inn til Oslo for å møte Mari, Wendy, Lene, Silje og Lisa. Det har vært Oslo Magedansfestival denne helgen og i den sammenheng skulle vi på 1001 Natt Hafla på Pigalle. Og en enda større grunn til å dra på Pigalle denne helga var jo for å se vår nydelige Lisa danse magedans! Og hun var helt fantastisk flink!! Du hadde ingen grunn for å være nervøs i hvert fall, for det så ut som du hadde stålkontroll og kosa deg max, kjempe synd at det bare varte i noen minutter, skulle veeeldig gjerne sett deg danse i en time til!! hehe =D

I dag dro Heidi hjem igjen :( Og jeg dro bort til mamma og pappa på middag og for å studere. Så det jeg har gjort i dag er i grunn og lese, lese og lese litt mer... Sånn er det når man har eksamen om bare noen dager.



Tusen takk for en fantastisk helg alle sammen! Og Heidi, håper du snart kommer på besøk igjen!Eller at jeg kan ta turen til Sverige etter hvert! hihi Var super koselig å se deg igjen!!! =)



-skal få oppdatert innlegget med bilder så fort jeg får tak i noen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar