Pakker i posten, og litt shopping

I forrige uke en gang tok jeg og bestilte litt stæsj fra PanduroHobby så jeg kunne prøve meg på å lage julekort. Pakka derfra kom i posten for noen dager siden, og jeg bare elsker å få pakker i posten!! hehe


Og i dag når jeg kom hjemom hadde jeg fått pakke fra Maiaslilleverden! =D Tusen takk! Innholdet i pakket passet perfekt akkurat nå - siden jeg begynner å gå tom på alt om er av såpe, krem og deo. hehe Også vet jeg jo at de produktene er super bra, så jeg er super fornøyd!! =D


Etter eksamen i dag, fikk jeg et innfall at jeg MÅTTE innom en Panduro butikk, så jeg kjørte en tur til Sandvika siden jeg allerede var på Bekkestua. Og jeg fikk kjøpt meg noe da også. Fikk et lite kick på at jeg hadde lyst å prøve meg på tegning igjen, så jeg endte opp med en kullblyant, fargestifter og sorte papp-ark. Også fikk jeg kjøpt røde konvolutter til julekortene jeg skal prøve å lage etter hvert. Må bare vente til søstra mi kommer nedover med stempler og litt stæsj som jeg skal låne. =) 



1 kommentar:

  1. Så bra pakken endelig har kommet :-) Begynte å bli bekymret jeg nå...

    Flinka som lager julekort, du må jo vise de da :-)

    Klem klem

    SvarSlett