i morgen...

.. skal jeg sove helt til jeg våkner av meg selv! Faren er jo at jeg våkner i seks tiden i morgen også, men da skal jeg true meg selv til å sove litt lengre. Var på jobb fra 7 til 16 i dag, og nå er jeg helt ferdig! Prøver å lese til eksamen, men må innrømme at jeg har litt problemer med å holde øya oppe. hehe
Får ta et skikkelig tak i morgen, før jeg drar til byen for å møte Mari og Lisa. =D

Jeg har dytta i meg middag, laget appelsinjuice for å få litt energi, tatt et glass vin fordi jeg fikk lyst på, rigget meg til i godstolen og funnet frem skolebøkene. Så får jeg bare se hvor lenge jeg klarer å holde meg våken. hehe

Håper alle har en fin fin fredag! =)

hmm, kanskje jeg skal ta en tur innom panduro.no og bare titte litt først.. Fikk lyst å lage noe julepynt eller noe.
hehehe -jada, jeg er kjempe lett å distrahere.. klarer det til og med helt fint selv! ;)

1 kommentar:

  1. Jeg er ikke like heldig som deg og kan sove leenge :-) Hihi! Jeg våkner når valpen våkner og det er presis 0615 hver dag. Det passer fint til hverdags, for det er da jeg står opp, men Nala vet ikke forskjell på helg og hverdag...

    Nyt helgen! Pakke til deg i posten blir sendt i dag :)

    SvarSlett