Bursdagskort

Farmor hadde bursdag i dag, så jeg smalt sammen et kort i ps som vi ga 
sammen med gaven da vi var på kake- og kaffebesøk i kveld.



Har jeg også endelig kommet meg hjem igjen, deilig deilig! Pappa kjørte meg hjem så jeg skulle få med meg alt stæsjet mitt etter min lille "ferie" hjemme hos mamma og pappa. Har vært veldig kjekt å være der under eksamensperioden, med litt hjelp fra han far går alt litt bedre!

Nå skal jeg krype godt under dyna å prøve og få igjen varmen før jeg sovner, er jo minus grader på rommet mitt og ovn har jeg jo selvfølgelig ikke her.. hehe Varmeovn er for pingler! :p
I morgen blir det litt trening også jobb på Meny. =)



1 kommentar:

  1. Så koselig kort!

    Jeg kan tenke meg at du har kost deg hos mor og far. Jeg elsker å være hos mammaen og pappaen min. Det er noe trygt og godt over det :-)

    Du må tulle med meg, du må jo ha en ovn! Gærne deg! Jeg er frossenpinn nr 1. så jeg dør bare gradestokken viser -3, hihi!

    Klem klem

    SvarSlett