Jeg har ikke glemt dere..

Det skjer bare så himla mye for tiden! Er så vidt jeg rekker og følge med på alt selv! Er jeg ikke på jobb så er jeg opptatt med studier, og er det ikke studier så prøver jeg og være sosial med venner.. Hadde jeg kunne velg å få en dag til i uka, så hadde jeg tatt den i mot med åpne armer akkurat nå!
Jeg har sååå mye som skal gjøres og sååå liten tid på å rekke alt sammen! Blir jo helt svimmel av og tenke på det!!

En liten oppsummering av uka hittil, mandag jobbet jeg og var hjemme hos mamma og pappa på middag. På tirsdag hadde jeg fri fra jobben og fikk gjort masse studiearbeid og på kvelden fikk jeg besøk av min søte Mari, og vi drakk vin og så på gamle disneyfilmer - på VHS, for det er da de er aller best! =D På onsdag var det mer studiejobbing, før det var litt jobbing på Meny. I går jobbet jeg med studiene hele dagen, før jeg skulle på jobb å jobbe på nattåpent, takk _hvemsomhelst_ for at jeg jobbet med Anette! Ellers kunne det blitt noen skikkelig lange og fæle timer på jobb! hehe
I dag er det enda mer studietid og jobbing, og når jeg er ferdig på jobb er Heidi kommet til Oslo på besøk fra vårt kjære naboland Sverige og blir hos meg hele helgen! Det gleder jeg meg så fantastisk mye til!! Vi skal kose oss med noe godt i glasset, se på Terkel i knipe, rocke Oslo by night og bare stooor kose oss!

Men nå må jeg studere litt videre før jeg tusler på jobb, har jo eksamen på tirsdag, og føler jeg henger SÅ langt etter, selv om jeg også føler noe av dette ligger i underbevisstheten min fra studietiden i Halden. Bah, gleder meg bare til å få alle eksamner unnagjort så jeg har en ting mindre og fokusere på i desember. hehe

Vel vel, ønsker dere alle en super flott fredag!

7 kommentarer:

  1. Hvilke Disneyfilmer så dere? Er jo stas med VHS, men kvaliteten er ikke alltid på topp :-p

    SvarSlett
  2. Det er det som er greia Mari, kvaliteten skal ikke være på topp, den skal være litt sånn skurrete i kantene! og knirkete i lyden! :D Vi så Herkules, Aristokattene og Lady og Landstrykeren.. =D <3

    SvarSlett
  3. Hehe... Som å se på en gammel episode av Huset på prærien med musikk som ikke har en eneste ren tone igjen :-p Jeg har begynt å kjøpe inn en del av klassikerne på dvd. Ikke bare er lyden på vhs-ene litt så som så, men vhs-spiller'n min er ikke den mest stabile... Så Robin Hood og Pinocchio for ikke så lenge siden. Stas :-) Men favorittene er fremdeles Aladdin og Løvenes konge :-D Sistnevnte har jeg derimot ikke fått skaffet meg på dvd ennå. De kommer jo bare innimellom... :-(

    SvarSlett
  4. hahaha, ikke sant! :D Mamma har meldt seg inn i en eller annen dvd-klubb så hun får alle klassikerne tilsendt i posten, så hun har vel snart alle på dvd også.. hehe Og de er jo selvfølgelig fantastiske å se på dvd også, men så lenge VHS-spillern min lever og ikke lager trøbbel blir det nok til å se på VHS. hehe =D Robin Hood er såå fin, jeg elsker den! Mari og jeg pleier å se den hver gang, så nå tenkte vi at vi skulle vike plassen for noen andre, hehe! Løvenes konge er blandt mine favoritter også! Og Askepott! hehe Kanskje vi skal ha en disney-kveld når du er i Oslo? :)

    SvarSlett
  5. For en klubb! Vet du hva den heter? Er absolutt med på en Disneykveld i jula :-) Askepott har jeg ikke sett på en evighet...

    SvarSlett
  6. Husker ikke hva den heter i farta, men skal finne det ut og sende deg en meld på det!! ;) Da blir det disneykveld en gang i løpet av jula! Weee Og kanskje vi skal sette Askepott på lista ;)

    SvarSlett
  7. Bra, bra. Gleder meg :-)

    SvarSlett