trening,kino og vin

Da var jeg endelig hjemme og jeg kan få meg et par timer skjønnhetssøvn før jeg skal på jobb! Dagen i dag har gått i ett, først eksamen, så lesing til neste, deretter trening med Lisa før det ble kino med Marte og for deretter og havne opp hos Mari med noen glass vin! Haha godt en fremdeles er ung! :-D tok taxi fra byen nå nettopp og for et snøvær som møtte meg på Ellingsrud! Greit, jeg er glad i snø, men skulle helst sett at den ikke kom helt enda!

Vel vel, nå er det natta for meg! Vi blogges!
Published with Blogger-droid v1.6.5

2 kommentarer:

  1. hei du!

    Jeg har ikke soset meg til å sende pakke til deg ennå... hahaha, for jeg har rotet bort adressen din.

    Kan du sende den til meg en gang til på maia.thi.hoang@gmail.com, så sender jeg den med all utgående post jeg har til fredag.

    Gled deg!
    Ha en fin dag i snøen!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. hehehe, det går bra Maia, mail er på vei til deg i dette øyeblikk! :)

    Gleder meg masse til pakke, er så moro å få pakke i posten! :D

    klem

    SvarSlett