Første eksamen unnagjort!

Da har jeg hatt min første eksamen denne høsten.. Og det jeg faktisk var mest bekymret for var at jeg ikke var nervøs da jeg dro hjemmefra i dag tidlig, eller at jeg ble det da jeg satt og ventet på at eksamen skulle begynne.
I motsetning til i våres var jeg på eksamenslokalet på Bekkestua en time før eksamen skulle begynne. haha Greit å være tidlig ute! ;) Vel vel, hadde eksamen i Webdesign 1 og tror faktisk det gikk ganske så greit! Skal nok klare å stå i hvert fall.. tror jeg... hehe :)

Nå skal jeg sette opp en plan for lesing til neste eksamen som er på mandag og gjøre et par oppgaver,  før det blir litt middag hos mamma og pappa, trening med Lisa og så til slutt kino med Marte. Gjelder å være effektiv!

Håper alle har en finfin tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar