Veien til å bli en friskus...

Fått meg et lite spark bak, og er nå i gang med å komme i gang! hehe
Har lenge tenkt på å komme ordentlig i gang med treningen igjen, og med litt hjelp fra Victoria er alt gjort klart for at jeg skal kunne starte opp.
Jeg har jo trent litt i ny og ne fra før, men nå skal det virkelig bli trening. hehe =)

Startet vel mer eller mindre opp på søndag, da var jeg med Vic på trening og vi trena bein.
(Knebøy, benpress, stående legg og stiffleg).
Etter treningen og litt henging på sofaen tok vi oss en times tur for å kanskje myke opp litt i beina.. Men jeg kjente allerede da at jeg kom til å bli støl. Og i går var det ille, men i dag er det verst!

I går var Vic og jeg ute på tur igjen, før jeg dro og trena alene. I går ble det Bryst og triceps.
(benkpress, skråbenk, pecdec, nedtrekk og fransk press).
Kjenner jeg har trent for å si det sånn, men i bunn og grunn er det deilig! =D

Vic og jeg satte opp et treningsprogram for meg på søndag, så nå er det bare for meg å fullføre!
Det går ut på at jeg skal trene styrke 3 ganger i uka også har jeg valgt selv å trene kondis minst 2 ganger i uka. Jeg skal i noen uker fremover ta 3x12 rep. på hver øvelse og så minske på rep. og øke på med vekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar