Bryst/Triceps

Da har jeg trent igjen, hehe.. Har ikke vært helt i slag i dag, så var i grunn nære ved og hoppe over treningen, men så ga jeg det en sjanse for det, og håpet på det beste. Men skal ærlig innrømme at jeg var litt små bekymra etter den lille (bli veldig svimmel, se sorte prikker foran øynene og kaldsvette) hendelsen mens jeg lagde meg frokost i dag tidlig.

Startet med 15 minutter oppvarming på tredemølle, og måtte virkelig konsentrere meg for ikke å falle sammen i beina.. Det var ikke moro.. :/ Var faktisk så konsentrert at jeg ikke så at Hassan hoppet opp og ned og vinket for å prøve og få kontakt med meg.. haha Stakkars.. :p
Etter oppvarming startet jeg på styrketreningen.

BRYST:
Benkpress: 25kg 3x12, 30kg 1x8
Skråbenk: 7x2kg 3x12
Pecdec: 12kg 3x12

TRICEPS:
Triceps extension (apparat): 9kg 3x12, 16kg 3x12
Sitting dips (apparat): 23kg 3x12, 25kg 1x8, 30kg 1x8

Treningen gikk overraskende bra, kjente meg litt svimmel når jeg var ferdig, men gikk over når jeg fikk i meg en protein-shake da jeg kom hjem. =)
Og nå er jeg veldig glad jeg ikke hoppet over, da slipper jeg å ha dårlig samvittighet når jeg legger meg i kveld! hihi =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar