Søndagstrening...

Fikk ikke gjort rygg/biceps trening på fredag som jeg egentlig skulle.. Så jeg bestemte meg for å gjøre det i dag i steden. Vic ble med meg på trening på furuset, kjenner det er mer moro å trene når hun er med.. hehe Hun pusher meg litt og gir meg råd! Noe jeg tar i mot med glede! =)

Før trening dro vi bort for å titte på noen treningsklær som var på utsalg. MXDC skal bytte lager og har derfor DET utslaget med masse bra priser på forskjellig treningsklær.
Jeg skulle i prinsippet ikke ha noe, men så var Vic så super snill og lånte meg litt penger så jeg fikk meg da noe nytt! =) YEY!

Så, hva har jeg trent i dag..

RYGG:
Sittende roing, bredt: 23kg x12, 41kg x12, 32kg 3x12
Nedtrekk smalt: 23kg x12, 30kg x12, 43kg 3x8
1hånds hantelroing: 7kg 3x10
Chins: 2x5 (med litt hjelp av å ha på vekt, og pushing fra Vic.)

BICEPS:
Hantelcurl: 6kg x8, 5kg 2x6
Hammercurl med tau: 14kg 3x8

Begynte å bli svimmel på slutten av økten fordi jeg var sååå sulten! Så merket godt at det lønner seg å spise mer enn bare ett måltid før trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar