Ellers i dag..

Har jeg hatt en lunsjdate med Mari, utrolig koselig! Og altfor lenge siden sist. Vi spiste som vanlig baguette på City før vi tuslet litt rundt og tittet i butikker! Hurra for vindusshopping!
Er så mye jeg har lyst på, men som jeg ikke kan kjøpe meg akkurat nå! Irriterende!
"Kjære hvem som helst, gi meg en ordentlig jobb, NÅÅÅÅ!"

Etter litt vandring og innkjøpene til Mari, hihi, dro vi opp på Standar og møtte Lisa! =) Sammen dro vi for å shoppe inn litt snacks til lørdagen! Den store Mari-har-bursdagfest-dagen! hihi
Gleder meg stort til lørdag! Blir så koselig atte! =)
Lisa og jeg tuslet litt mer rundt etter at Mari hadde forlatt oss, kos kos! =)

Nå sitter jeg mer eller mindra i koma, og tenker stort på å gå og legge meg, men det er jo final på 4-stjerners middag halv åtte på TvNorge. Det MÅ jeg jo bare få med meg! :p haha Men når det er ferdig blir det lett senga. I morgen har jeg nok en vakt på Ultra før jeg skal møte Therese! YEY! =) Brått ble jeg litt sosial denne uka likevel! ;)

Håper dere har hatt en knall bra dag alle sammen! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar