søkingen fortsetter..

Jadda, jeg har fremdeles ikke funnet drømmejobben, så jeg sender støtt og stadig i vei noen søknader. For omtrent to minutter siden sendte jeg avgårde to stykker på et par designer-jobber.. Og jeg kjenner jeg allerede har fått en klump i halsen, og følelsen av at jeg ikke kommer til å få noen av disse jobbene heller.. Meen, har jo alltid en lite håp og føler snart at jeg burde få et lite napp, om ikke et lite intervju da i det minste.. Bah, blir nervøs bare av tanken.. Intervju..
Vel vel.. Jeg krysser fingrene og later som jeg er en evig optimist og at jeg har trua på at dette kommer til å ordne seg!

Nå er det kvelden for min del, tidlig opp i morgen.. Har noe skolearbeid som roper på meg.. Og jeg kan faktisk høre det helt fra Halden.. hihi

Natti natt alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar