Trening mandag..

Da var helga over, og en ny uke er i gang!
Jeg sov meg godt inn i den nye uka kan man si.. hehe Klarte ikke åpne øya så tidlig som ønsket, men men.. Nå er jeg i hvert fall uthvilt etter helgens store fest! ;)

Uansett! Mandag er mandag og det er dag 1 i treningsprogrammet mitt. Så etter middag hos mamma og pappa dro jeg bort på gymmen for å trene bryst/triceps. =)

BRYST:
Benkpress: 25kg, 3x12
Skråbenk: 8kg, 3x12
Pecdec: 12kg, 3x12 - 16kg, 1x10 (tror jeg skal holde meg på 12kg noen ganger til, måtte tvinge meg bra til å få 10 rep på 16kg.. men måtte jo bare prøve :p)

TRICEPS:
Nedtrekk: 9kg, 1x12 - 16kg, 3x12
Dips på apparat: 68kg, 3x12

Var en god økt, synes jeg.. Kjenner det allerede at jeg har trent. Så går rundt og håper jeg blir litt støl i morgen. hihi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar