Det kjedeligste som finnes...

er å vaske klær.. Har kjørt to maskiner og holder på med en tredje nå. Hadde så utrolig mange håndkler og sengetøy og litt annet tøy som skulle vært vasket, så var i grunn bare å komme i gang med det!

Ellers har jeg bare holdt på med 3D oppgavene jeg har på skolen og fått lagt ut de fleste lab'ene på skolebloggen min... Hvis noen lurte så bruker vi programmet Maya. Er utrolig moro å holde på med dette. Men jeg er så veldig pirkete så bruker kanskje litt i overkant mye tid på det! hehe

Også har jeg fikset neglene mine igjen.. Skulle egentlig ha gjort det på lørdag før bursdagen, men ting ble litt mer stressende enn planlagt, så jeg fikk ikke gjort det før i dag. - det er mine egne negler som jeg har lakket med en nyanse av rosa over hele og hvitt på tuppene. Greit å gjøre det selv, slipper å bruke så mye penger på det! ;) hehe

Nå sitter jeg bare og surfer litt på nettet, slapper av og venter på at vaskemaskinen skal bli ferdig, så jeg får hengt opp siste runde for i dag. Tar resten i morgen. Også har jeg fyrt opp i peisen og noen lys rundt i stua, så er jo super koselig her. Pluss at det blir deilig varmt. Er jo så kaldt ute!! *brr*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar