Ukeslutt..

Da var nok en uke forbi.. Tiden går så utrolig fort, nesten for fort!
Det har vært utrolig flott vær ute om dagen, og det hjelper på humøret! =)

Denne uken har bestått veldig mye av skolearbeid. På onsdag var jeg i Halden og hadde møte med veilederen min i hovedprosjektet, også jobbet vi med presentasjonsoppgave i dataformidling og nettverk. Den oppgaven jobbet vi med på torsdag også, så da var jeg en tur i Sarpsborg før jeg skulle på middag til Hans. På vei hjem fra Sarpsborg hadde politiet bestemt seg for å stoppe alle bilene på vei inn til Oslo for promillesjekk.. Det ble jo en artig liten opplevelse.. hehe
Vel fremme i Oslo, en time forsinket måtte jeg få pappa til å kjøre meg ned til byen så jeg skulle rekke middagen hos Hans, som forøverig var veldig koselig!! =)
Fredag var det å dra til Halden igjen og ha presentasjon av RFC 3501, djeses, for noe kjedelig greier! Men men, nå er vi ferdig alle obligene er godkjente og det eneste som gjenstår er eksamen 7.mai... Etter skolen dro jeg på besøk til Therese.. Kjempe trivelig det også! Lenge siden jeg hadde sette henne nå, så vi kosa oss ja! =) Sang singstar, så på film, snakket, grillet, drakk øl.. Ja, vi kosa oss! hehe =)
På lørdag gikk store deler av dagen med på å ligge på verandaen hjemme hos mamma og pappa og lese til eksamen og slikke så mye som over hodet mulig. Så var jeg sammen med Mari og Pax og vi grillet og kosa oss.. Mari, Pax og jeg endte på Sir Winston sammen med Alexandra og en kompis av henne! Tuuusen takk for ølen og shoten søta, jeg skylder deg! ;)
Ja, også hadde jeg et møte med Mr. Secret. hihi ;)

I dag har jeg stort sett bare lest til eksamen, liggi på sofaen og sett på gossip girl og sett på fotball.. Nå skal jeg hjem til meg selv, har jo ikke vært hjemme siden torsdag.. hehe Håper Marte er våken, hihi, så jeg får sagt hei! :)

Vel vel, håper dere har hatt en fin fin helg også ønsker jeg dere en fin ny uke! :)



xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar