Årets første sykkeltur

I dag hadde jeg min første sykketur, yey! ikke lange turen, men det var da en start.. hehe
Da jeg var hjemme hos mamma og pappa i går bestemte jeg meg for å ta med sykkelen min bort til meg selv så jeg kunne begynne å bruke den, og i dag ble den brukt! =)
Frem og tilbake til jobb! Brukte mye mindre tid enn jeg hadde planglagt så ble hengende og slenge på jobben en stund før jeg begynt, men det gjorde ingenting..
Dessuten fikk jeg tre fine ting ut av å bruke sykkelen i dag, 1. trim ;) 2. spare bensin og 3. frisk luft!
Det var kjempe flott sykkelvær i dag, så det var utrolig digg! Er det samme været i morgen blir detm sykkelen til jobb da også!! =)

Nå skal jeg spise litt kveldsmat, se på CSI og Paradise Hotel også blir det kvelden!


Hva slags planer har dere for påsken egentlig?? :)


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar