Dag 3 i Aremark

Kan jo starte innlegget med å fortelle at Lene og jeg klarte nok en gang og slå mamma og pappa i TP i går! Så vi har konkludert med at våres smågrå er bedre enn deres! haha 

Ellers har det ikke skjedd så alt for mye i dag. Vi sto opp tidlig til et fantastisk flott vår vær og tok turen til Halden. Der møtte vi May og Arild og gikk på Cafè. Så tuslet vi litt i butikker, før vi dro opp på hytta igjen. Lene og jeg hadde planer om å vaske bilene våre, men det skulle vise seg å by på noen små problemer. I det Lene skulle starte å støvsuge sin bil smalt det i støvsugeren og det kom en sort røyk som ikke luktet veldig godt ut av den. Støvsugeren som var typ 30 år var drept! - så da fikk vi ikke støvsugd. Selv om pappa prøvde å låne oss en støvsuger fra 1940 åra, som ikke sugde! haha -tanken var god da!

Så skulle vi spyle bilene da, siden vi ikke fikk støvsugd. Det gikk forsåvidt greit det. Etter litt krangling med den ene skjøten på vannslangen. 
Kristian synes det var veldig stas med alt vannet, og hoppet og spratt som bare det. Han så ut som en liten sølepytt selv når vi tuslet opp på hytta igjen. 
Det ble ikke den største vaskedagen, men jeg fikk da spylt vekk litt av møkka! Så får jeg heller gjøre det bedre en annen dag! :)


Nå skal vi spise påskemiddag, lammelår med tilbehør, gleder meg som en liten unge!! =)
Påske-egg har jeg også fått! Snille mamma'n min! =)

Skal se om jeg finner noen bilder fra dagen i dag og legge de ut etter hvert.. Men først, mat!


Ha en riktig så flott lørdagskveld!!! 


xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar