Et klask i trynet..

Jeg vet jeg er flink på å utsette ting, og jeg får meg det samme klaske i trynet hver gang! 
Skulle være flink dette semesteret, skulle holde den gode flyten fra forrige semester, og jeg klarte det en stund! Virkelig! Men som det som oftes gjør så sklir det ut.. og nå sitter jeg her.. Med tryne klint langt ned i asfalten og vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg opp igjen.. 
Hovedprosjektet skal jeg vel alltids klare å få i land, er ikke der jeg ligger og kaver i søla, men i dataformidling og nettverk... der går det verre.. Har eksamen 7 mai, og jeg er laaangt fra forbredt. tror faktisk jeg aldri har vært mindre forbredt.. Satt meg ned i sta og lagde en liten plan for å kunne klare å ta det inn igjen, og klarer jeg å holde meg til den planen skal jeg pokker meg vær glad når jeg er ferdig med den 4 timers skriftlige eksamen 7 mai, men går det ikke.. Da er jeg dødsdømt.. 

Nei, nå skal jeg slutte å syte.. Og fortsette med midtveisrapporten i hovedprosjektet.. 
Positive tanker er tingen har jeg hørt.. *jeg klarer dette, jeg klarer dette, jeg klarer dette*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar