Datalykke

Endelig!! etter litt over et halv år på sikling etter en asus eee har jeg klart å skaffe meg en!!
Den ble riktig nok ikke rosa som jeg i utgangspunktet var veldig gira på.
Men jeg klarer meg nok like bra med den hvite jeg nå sitter og skriver mitt første blogg innlegg med!!! åååh, den er så sabla søt!! Og den ble bare tusen ganger bedre når jeg klarte å få den oppkoblet til nettet.. Fikk det nemlig ikke til hjemme hos mamma og pappa, men hjemme hos meg selv gikk det smertefritt!!! Deeilig! =D
Så fort jeg klarer å finne ut av bluetooth-opplegget her skal jeg knipse et bilde av mitt nye glis!!
Den kommer til å bli en fast følgesvenn er jeg redd! hihi Bare for å bli enda litt mer nerdete av meg!

Ellers har det jo vært super knall bra vær i dag, virkelig et pluss i en ellers så grå og trist hver dag!
Dro til byen og møtte Mari for den tradisjonelle daten på La Baguette på City før vi tuslet litt rundt og spiste en is i det fine været!
Etter det dro jeg hjem til folket som hadde bestemt seg for å dra på hytta allerede i dag fordi mamma plutselig hadde fått fri i morgen..
Jeg skal dra etter enten på onsdag kveld eller tidlig på torsdag, får se litt an hvordan formen er etter jobben på onsdag...

Vel vel, nå har jeg gravd meg ned i sofakroken under et ullteppe med bonaqua og popcorn og venter på Paradise Hotel.. hihi

Håper alle har hatt en flott mandag!



xoxo

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar